کنسرت هایی بدون توجه به جیب لاغر کرمانشاهیان!
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

تاکنون هنرمندانی چون استاد شهرام ناظری، مرتضی پاشایی خواننده سبک پاپ، حسام الدین سراج خواننده سبک سنتی و نیز سالار عقیلی در کرمانشاه به اجرای برنامه پرداخته اند.

قرار است در روزهای 13 تا 15 مهر به مدت سه روز نیز کنسرت همایون شجریان نیز در سرسرای امام خمینی (ره) که اصالتا یک سالن ورزشی و نه ویژه برگزاری کنسرت های موسیقی است، برگزار شود.

اقدام به برگزاری این کنسرت موسیقی که با هنرمندی همایون و اجرای قطعاتی از آلبوم 'نه فرشته ام - نه شیطان' در نوع خود جاذبه هایی برای هر مخاطب دارد و اقدامی تحسین برانگیز است اما آیا صرف داشتن علاقه وعشق به موسیقی آن هم نوایی از موسیقی سنتی و اصیل ایرانی برای یک جوان و یک خانواده کرمانشاهی کافیست؟

مناقشه اصلی این روزها بر سر اجرای این کنسرت به قیمت تعیین شده برای بلیت های آن باز می گردد آنجا که بسیاری با پرداخت رقم هایی مانند 40 هزار تومان، 50 هزار تومان و 60 هزار تومان برای این کنسرت، مخالفند.

این افراد بر این باورند که وقتی در سالن زیبا و مناسب وزارت کشور برای برگزاری یک کنسرت موسیقی رقمی بین 35 تا 80 هزار تومان پرداخت می شود، چرا باید در کرمانشاه آن هم در سالنی ورزشی باید چنین رقم هایی از علاقه مندان اخذ شود؟

نباید اجازه داد که شیرینی و شادی این اقدام خوب برآمده از گشایش فضاهای فرهنگی و اجتماعی در دولت یازدهم به سمت و سوی کاسب کارانه ای هدایت شود و افرادی دست اندرکار برگزاری کنسرت ها شوند که سود و نفع برای شان اهمیتی بسیار بیشتر از شادی اجتماعی دارد.

برگزار کنندگان این کنسرت ها باید بدانند که سرانه درآمد و سپرده مردم کرمانشاه به دلیل اینکه در ردیف دومین استان پربیکار کشور جای گرفته، حتی از نصف میانگین کشور هم کمتر است و جیب شهروندان این دیار بسیارلاغرتر از دیگر مناطق کشور است و جا دارد که با هماهنگی هنرمندانی که کنسرت برگزار می کنند، تخفیفی در خور به مردم و جوانان بیکار این شهر می دادند.


** مرغ همسایه را غاز نپنداریم


استقبال پرشور کرمانشاهیان از کنسرت موسیقی استاد شهرام ناظری و پرشدن سالن محل برگزاری این کنسرت شاید ریشه در این نکته داشت که با وجود قیمت بالای بلیت های این کنسرت، اما حس همزادپنداری و کرمانشاهی بودن شهرام ناظری در آن مقطع، گرانی بلیت ها را از یاد برد، منظور این است که چه خوب است همانند استاد ناظری، برگزارکنندگان کنسرت های موسیقی، به سایر هنرمندان این دیار هم توجه کنند و برای شان مرغ همسایه غاز نباشد.

به هر حال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که مجوز برگزاری کنسرت ها با اوست، باید در این بین ورود کرده و رقم هایی را تعیین کند که با سطح درآمد مردم کرمانشاه همخوانی داشته باشد تا 'نه سیخ بسوزد و نه کباب'!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com